Istraživanje International Medical Esthetics Allergan

Proteklo desetljeće obilježio je trend zadržavanja mladolikosti i postavio dodani volumen kao standard ljepote i mladosti. Fileri su postali kvartalna rutina njege i svijet su preplavila volumizirana lica. Volumen na obrazima, usnicama, bradi. Dali je uistinu volumen taj koji daje mladolikost licu?

Nedavno smo sudjelovali na webinaru naziva “Shifting Consumer Attitudes Towards Skin Aging” u organizaciji Global Cosmetic Industry gdje smo saznali nove trendove u svijetu ljepote.

 

Prilikom donošenja odluka o vlastitoj ljepoti žene su u stalnoj potrazi za načinima kako povećati samopouzdanje i postići više mladenački izgled, zaključak je novog istraživanja firme Allergan, proizvođača Juvederm filera za lice.

 

Istraživanje je objavljeno pod naslovom “Promjena lica ljepote: globalno izvješće”

 (“The Changing Face of Beauty: A Global Report,”) , samo istraživanje je rezultat podataka prikupljenih od 8000 žena iz 16 razlicitih zemalja.

Najčešći pojmovi vezani uz žensku ljepotu – očekivanja od kozmetičkih proizvoda i tretmana koji su korišteni od strane ispitanika su: ten, blistava I napeta koža, čisti ten i ujednačen, besprijekoran ten. (ne spominju se bore!)

74% žena spremno je osobito se potruditi da izgleda dobro, prije svega za sebe.

 

Slika o sebi – vođenje brige o self-imidžu

“Kada je riječ o ženskim ciljevima vezanim uz poimanje ljepote neke ključne kulturalne razlike su očite”, rekla je Caroline Van Hove, viši potpredsjednik, International Medical Esthetics Allergan.

“U Europi žene prihvaćaju starenje prirodno i suptilno. U azijskim tržištima, žene žele više očiglednu transformaciju, a na Srednjem Istoku žene žele izgledati ljepše s brzim rezultatima i poboljšanjem koje će naglasiti njihove najbolje osobine. ”

Nastavila je: “Ono što je posebno uzbudljivo o ovom novom istraživanju je otkriće da je ženama diljem svijeta zajednička sve veća želja da kontroliraju kako se njihov izgled s vremenom mijenja. Bez obzira da li kroz filtere fotografija, šminku ili estetske zahvate, ulaganje u ljepotu je njihov način pozitivnog utjecaja na vlastitu sliku o sebi. ”

Emocionalna Motivacija

“Došlo je do stvarne promjene u stavovima u posljednjih nekoliko godina, a danas je to stav da je ono što žene misle o sebi ono sto im je najvažnije”, rekao je plastični kirurg dr Mauricio de Maio. “Iako dolaze iz estetskih razloga, kao što je primjerice obrada bora lica ili čela, njihov pravi cilj je osjećati se i izgledati bolje. ”

Dodao je: “Ponekad je njihov zahtjev da izgledaju manje umorno i zdravije, drugi puta žele izgledati privlačnije i mlađe.  U pozadini svakog  zahtjeva je želja-emocija da se osjećaju dobro.

 trendovi ljepote

 

 

Utjecaj digitalnog svijeta

“U ovo digitalno doba kada se svaki životni trenutak dokumentira na društvenim mrežama, žene sada posvećuju puno više pažnje pogledu izbliza u ogledalo i provjeravaju kako će se njihova koža pojaviti na zaslonu kamere mobitela” objašnjava estetski kirurg dr Jonquille Chantrey.

“Dakle, koža je sada u središtu pozornosti više nego ikad prije.”

Dodao je: “Ne tako davno su mnoge žene bile fokusirane na svoje bore i dodavanje volumena, ali sada je sva pažnja usmjerena na zdrav, blistav i ujednačen izgled kože.”

Samo njegovana koža je lijepa koža. Anti-age proizvodi preusmjereni su sa fokusa na bore (koje su neizbježni dio u procesu starenja) na tretiranje problema suhe kože, neujednačenog tena, hiperpigmentacija I tamnih podočnjaka.

Kada se fokusirate  na njegu,  prikrivanje nedostataka ili znakova starenja pasti će u drugi plan.  Zdrava, blistava, hidratizirana koža ravnomjernog tena zasjeniti će svaku boricu i još uz dodatak osmjeha četrdesete postaju u svakom smislu nove dvadesete!

trendovi ljepote

Sharon Stone (57) njeguje prirodni izgled.