Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja online trgovine utvrđuju uvjete prodaje proizvoda u online trgovini www.lily.hr (u daljnjem tekstu “online trgovina”).

Vlasnik online trgovine je Festinus d.o.o. (u daljnjem tekstu “Prodavatelj”)

Opći uvjeti sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i općeg kodeksa elektronskog poslovanja.

 

Opće informacije

Naziv poduzeća: Festinus d.o.o.
Adresa Amruševa 6, 10000 Zagreb
e-mail adresa info@lily.hr
Telefon 098 459 603

OIB 00762960135
Matični broj 080843350
IBAN HR9324020061100656287

 

Uvjeti kupnje

Kupnja u online trgovini moguće je trenutno samo za osobe koje se nalaze u Republici Hrvatskoj.

Naručivati mogu isključivo osobe starije od 18 godina.

Lily akcije na proizvode vrijede samo za fizičke osobe, za narudžbu do maksimalno 5 istih artikala.

 

Naručivanje

Postupak naručivanja

  1. Proizvode možete birati između kategorija na lijevoj strani ili putem pretraživača.
  2. Željeni proizvod dodajete u košaricu klikom na gumb „U košaricu“. Ukoliko želite nastaviti kupnju možete kliknuti jednu od kategorija na lijevoj strani ili pronaći proizvod putem pretraživača i odabrati ga klikom na gumb „U košaricu“. Proizvodi koje dodate u košaricu pojavit će se u gornjem desnom kutu pod naslovom „Moja košarica“.
  3. Nakon zadnjeg dodavanja proizvoda kliknite gumb „Blagajna“.
  4. Ukoliko ste već registrirani i dobili ste korisničko ime i lozinku, molimo, unesite ih u “Prijava za registrirane kupce” i zatim “Prijava i nastavak”. Ako kupujete prvi put, potrebna je registracija prije kupnje. Polja označena zvjezdicom su obavezna.
  5. Odaberite način plaćanja i dostave.
  6. Molimo provjerite informacije i potvrdite vašu narudžbu.
  7. Po potvrdi narudžbe, primit ćete obavijest o zaprimljenoj narudžbi na vašu e-mail adresu.

Valjanost narudžbe/sklapanje ugovora

Narudžba postaje valjana u trenutku u kojem kupac pošalje narudžbu.

Naručeni proizvodi se obračunavaju po cijenama koje su objavljene na stranici online trgovine u vrijeme slanja narudžbe.

U slučaju tehničke pogreške, u vrijeme slanja narudžbe radnim danom, kupca ćemo obavijestiti o pogrešci u roku od 24 sata. U slučaju tehničke pogreške, u vrijeme slanja narudžbe subotom, nedjeljom i praznicima, kupca ćemo obavijestiti o pogrešci najkasnije sljedećeg radnog dana.

Ukoliko je željeni proizvod rasprodan, kupca ćemo obavijestiti u roku 24 sata ili u slučaju slanja narudžbe subotom, nedjeljom ili praznicima, kupca ćemo obavijestiti najkasnije sljedećeg radnog dana.

Količina naručenih proizvoda nije ograničena samo na pojedinačne korisnike.

Između prodavatelja i kupca ugovor je sklopljen u trenutku kada prodavatelj potvrdi narudžbu i kada kupac primi obavijest da je narudžba potvrđena. Nakon potvrde, narudžba se više ne može povući.

Nakon slanja narudžbe, kupac dobiva elektronsku potvrdu putem e-maila, a pri preuzimanju pošiljke, kupac dobiva račun/dostavnicu sa specifikacijom poslanih proizvoda.

 

Informacije o proizvodima

Svi podaci o proizvodima, uključujući opise, specifikacije, fotografije i cijene, prikazani su u najboljoj namjeri te kako bi što vjernije oslikale proizvod kupcu. Podaci o proizvodima podložni su tehničkim i tipografskim pogreškama i internetskim bugovima. U slučaju očiglednih neispravnosti podataka, online trgovina zadržava pravo raskida ugovora.

Fotografije proizvoda su informativne prirode te ne moraju odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, što se posebno odnosi na razlike u percepciji boje kupaca i postavki monitora.

Cijene vrijede za sve korisnike online trgovine. Cijene su navedene u kunama i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV), osim ako nije drugačije navedeno.

Cijene iz online trgovine vrijede isključivo za online trgovinu; isto se odnosi na akcije i akcijske cijene. U slučaju tehničke pogreške, u vrijeme slanja narudžbe radnim danom, kupca ćemo obavijestiti o pogrešci u roku od 24 sata.

U slučaju tehničke pogreške, u vrijeme slanja narudžbe subotom, nedjeljom i praznicima, kupca ćemo obavijestiti o pogrešci najkasnije sljedećeg radnog dana.

 

Dostava

Narudžbe je moguće izvršiti Internetom u bilo koje doba dana ili noći, dakle svakoga dana od 0 do 24 sata.

Proizvode iz našeg web shopa dostavljamo isključivo na područje Republike Hrvatske putem usluga hpekspres Hrvatske pošte koja omogućuje najbrži prijenos pošiljke „od vrata do vrata” na području Republike Hrvatske. Sve narudžbe zaprimljene radnim danom (ponedjeljak – petak) bit će odmah obrađene, a pošiljka će biti dostavljena najkasnije u roku 72 sata, odnosno 3 radna dana. Za narudžbe zaprimljene subotom, nedjeljom i državnim blagdanima prikup pošiljke će biti organiziran prvi sljedeći radni dan, a pošiljka će biti dostavljena najkasnije u roku 72 sata od prikupa.

Trošak dostave bit će prikazan na vašoj narudžbi i računu, a iznosi 20,00 kn. Kod opcije plaćanja pouzećem na ukupan iznos računa (iznos naručene robe uvećan za iznos poštarine 25,00 kn ) kupac plaća dodatnih 5,00 kn provizije Hrvatskoj pošti.
Proizvodi kojih više nema na zalihi: Ispričavamo se zbog neugodnosti koju vam ova činjenica može prouzročiti. Ako vaš proizvod nemamo na zalihi, kontaktirati ćemo vas i dogovoriti želite li otkazati narudžbu, djelomično otkazati ili pričekati da proizvod dođe na zalihu.

 

CJENIK DOSTAVE

Način plaćanja Trošak dostave
Uplata na račun 20,00 kn
Plaćanje dostavljaču 25,00 kn

 

Povrati i zamjene

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, čl.72., st.1, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana od dana primitka naručenih proizvoda.

Kako bi ostvario pravo na raskid ugovora, kupac je dužan o svojoj namjeri pismeno obavijestiti prodavatelja, te vratiti naručene proizvode o svom trošku. Vraćeni proizvodi moraju biti u dobrom stanju, neotvoreni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži.

Pismenu obavijest o namjeri jednostranog raskida ugovora kupac može poslati:

U slučaju jednostranog raskida ugovora od strane kupca, prodavatelj je dužan izvršiti povrat uplaćenoga novca, u roku 14 dana od dana primitka vraćenih proizvoda.

U slučaju pogrešno isporučenih ili neispravnih proizvoda, kupac ima pravo na zamjenu ili povrat. Kako bi ostvario pravo na zamjenu ili povrat proizvoda kupac je dužan u roku od 8 dana od dana zaprimanja proizvoda, obavijestiti prodavatelja putem telefona ili elektronske pošte, te dogovoriti preuzimanje i zamjenu pogrešno isporučenih ili neispravnih proizvoda.

Troškove povrata i/ili zamjene pogrešno isporučenih ili neispravnih proizvoda snosi prodavatelj. Vraćeni proizvodi moraju biti u dobrom stanju, neotvoreni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži.

Prodavatelj nije odgovoran za pogreške koje se javljaju šest mjeseci od preuzimanja proizvoda.

U slučaju pogreške, o kojoj je prodavatelj pravovremeno i pravilno obaviješten, kupac od prodavatelja može zahtijevati da u roku od 14 dana od dana obavijesti o pogrešci i povrata proizvoda, izvrši povrat uplaćenog iznosa ili proizvode zamjeni za nove.

U slučaju da, pri preuzimanju proizvoda, kupac ustanovi da je paket fizički oštećen ili pokazuje znakove otvaranja, kupac treba odbiti preuzimanje paketa.

 

ONLINE RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

Sukladno uredbi Europske unije, Lily web trgovina sudjeluje u rješavanju potrošačkih sporova za proizvode i usluge kupljene putem interneta, a koje kupci mogu predati online.

Uredba Europske Unije br. 524/2013. o online rješavanju potrošačkih sporova (Online Dispute Resolution platform) primjenjuje se od 09. siječnja 2016.

Sukladno Članku 14. stavku 1. te Uredbe propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS. Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS) započela je s radom 15. veljače 2016. godine.

Nastavno na gore navedene odredbe, u nastavku je elektronska poveznica (link): Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova

Za detaljnije informacije budite nam se slobodni obratiti putem e-maila na adresu info@lily.hr

 

Rok upotrebe

Rok uporabe proizvoda zapisan je na ambalaži proizvoda.

Sistem otvorene posude

Svi proizvodi koji na ambalaži imaju ovu oznaku, rok upotrebe imaju određen u odnosu na dan otvaranja proizvoda. U primjeru lijevo proizvod nakon otvaranja vrijedi minimalno 12 mjeseci.

 

Odricanje od odgovornosti

Prodavatelj – tvrtka Festinus d.o.o. pruža savjete i pomoć pri odabiru proizvoda. Ako imate bilo kakvo pitanje, molimo obratite se na broj telefona – +385 98 459 603.

Prodavatelj nije odgovoran za bilo kakve prekide u procesu naručivanja koji su posljedica lošeg upravljanja od strane korisnika online trgovine ili infrastrukturnih usluga.

Ne odgovaramo za eventualne reakcije na koži koje bi se dogodile korištenjem ovih proizvoda jer nemamo uvid u individualna zdravstvena stanja kupaca. Ukoliko se želite informirati o nekom proizvodu i sastojcima, možete nas kontaktirati na e-mail info@lily.hr.

 

Pružanje dodatnih usluga za kupce

Dodatne informacije o proizvodima, koje je moguće kupiti preko online trgovine možete dobiti na broj telefona 098 459 603. S veseljem ćemo vas savjetovati o odgovarajućim proizvodima za vas.

Putem online obrasca u online trgovini – Kontakt, možete nam postaviti pitanje.

 

Zaštita osobnih podataka

Pristanak

Korištenjem online trgovine pristajete na postupanje s podacima na način opisan u Izjavi o prikupljanju osobnih podataka.

Registracijom u online trgovinu dopuštate Festinus d.o.o. administraciju baze podataka dostavljene od strane korisnika, te da informacije o sadržaju kupnje prikuplja i obrađuje u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka.

Prodavatelj se obavezuje, da će vaše osobne i ostale podatke, prikupljene u postupku registracije, štititi u skladu sa ZOZP, da ih neće objavljivati trećim osobama i da će ih koristiti isključivo za potrebe ispunjenja narudžbe, ispostavljanja računa i eventualno rješavanje pritužbi i ostale potrebe komunikacije. Prodavatelj se obvezuje da će trajno štititi vaše osobne podatke.

Za zaštitu osobnih podataka odgovorni ste i sami te se trebate pobrinuti za sigurnost korisničkog imena i lozinke.

Prikupljanje osobnih podataka

Za kupnju u online trgovini morate se registrirati. Pri registraciji trebate upisati osobne podatke, podatke za plaćanje, ispostavljanje računa i dostavu.

Podaci za osobni račun, obavezan pri registraciji:

  • Ime(*)
  • Prezime(*)
  • E-mail adresa (*) (Adresa mora biti validna kako biste mogli primiti podatke o registraciji. Na navedenu e-mail adresu primit ćete novu lozinku u slučaju da zaboravite postojeću.)
  • Osobna lozinka (*) (lozinku smislite sami. Zbog zaštite podataka bilo bi dobro da lozinka sadrži brojke i slova.)
  • Ponovno unijeti lozinku(*)
  • Telefon(*)
  • ID br. za PDV
  • Slanje e-pošte(*) (Označite ako želite primati informacije o proizvodima, akcije, novosti…)

Podaci za plaćanje

  • Ime(*)
  • Prezime (*)
  • Telefon(*)
  • Tvrtka
  • Vrsta adrese
  • Adresa 1(*)
  • Adresa 2
  • Mjesto(*)
  • Država(*)
  • Poštanski broj(*)

Podaci uneseni u polje za isporuku pošiljke ne moraju biti jednaki podacima za izdavanje računa. Možete izabrati ukoliko želite koristiti iste podatke za dostavu i izdavanje računa.

Online trgovina automatski prikuplja neke informacije s vašeg računala. Ove informacije mogu sadržavati; vašu IP adresu, vrstu preglednika, nazive domena, vrijeme pristupa i adrese web stranica koje ste posjetili u našoj online trgovini. Prodavatelj ove podatke isključivo koristi za statistiku o korištenju online trgovine i optimizaciju stranica.

Promjena osobnih podataka

Osobne podatke te adrese za dostavu i izdavanje računa možete uvijek promijeniti. Ukoliko želite mijenjati podatke na vašem računu, prijavite se u online trgovinu i odaberite “Moj račun”.

Korištenje osobnih podataka

Prodavatelj prikuplja podatke u online trgovini kako bi osigurao pravilno funkcioniranje trgovine i pružanje traženih usluga. Prodavatelj može korisničke podatke koristiti za potrebe internog marketinškog istraživanja i obavijesti korisnika o novostima u online trgovini, novosti vezane uz proizvode ili usluge koje nudi tvrtka Festinus d.o.o.

 

Pritužbe

Prodavatelj se obvezuje poštovati postojeće zakone o zaštiti potrošača. Eventualne pritužbe kupac može poslati poštom na adresu: Festinus d.o.o., Amruševa 6, 10000 Zagreb ili e-mailom na info@lily.hr. Prodavatelj će nastojati riješiti pritužbu u najkraćem mogućem roku i tretirati je kao povjerljivu.

 

Za moguće sporove nadležan je Trgovački sud u Zagrebu.

Želimo vam ugodnu kupnju u online trgovini Lily!