O NAMA

Lily K-Beauty priča nastala je iz osobne strasti prema njegovanoj i blistavoj koži i iz ushićenja transformacijom vlastite kože lica primjenom korejskog pristupa njezi i samih proizvoda. Svijetle sam puti, pjegava od djetinjstva i pritom alergična na sunce. Cijeli život borim se s hiperpigmentacijama i dehidriranom kožom. Ljubiteljica sam prirodnog izgleda i minimalne šminke za koje je osnovni preduvjet njegovana i blistava koža. Kako se godine života nezaustavljivo skupljaju ustanovila sam, metodom pokušaja i pogrešaka, da ključ za održanje mladolikog izgleda nije u volumenu koji se postiže filerima i sličnim preparatima, već da je ključ u tretiranju hiperpigmentacija, ujednačenom tenu, dobroj hidrataciji i kontinuiranoj njezi. Kada se ispravnom njegom, korištenjem odgovarajućih proizvoda i promjenom rutine njege koža transformira, bore prestaju biti problem. Trenutak u kojem to vidite u ogledalu je taj a-ha! trenutak, nakon kojeg ćete s veseljem prigrliti sve korake korejskog rituala njege i rado za njih izdvojiti nekoliko minuta više.

U svom konzultantskom poslu, za vrijeme suradnje s klijentom iz kozmetičke industrije, primijetila sam da puno zapadnih proizvođača kozmetičkih proizvoda formulacije pronalaze u Koreji jer su tvrdili da su najnaprednije na svijetu. Vidjela sam priliku da donesem korejsku ljepotuK-Beauty, inovacije i filozofiju ljepote u Hrvatsku, kombinirajući svoje poslovno iskustvo s mojom ljubavlju prema zdravoj i njegovanoj koži.

Jedna od ključnih lekcija koje sam naučila u svom poslovnom razvoju jest da karijera izgrađena na strasti ima pokretačko gorivo koje se rijetko potroši. Tako sam odlučila pokrenuti Lily – brand građen iz strasti prema održanju mladenačke i zdrave kože. Moj cilj je potaknuti vas da preobrazite vašu kožu, prikupljajući najbolje informacije, savjete i inovacije koje Azija ima za ponuditi i stavljajući vam ih na dohvat ruke (i doslovce na kućni prag).

 

Zašto K-Beauty?

Profesionalci iz branše, kao i potrošači, podjednako su opsjednuti korejskom ljepotom. U stvari, magazin Marie Claire nazvao je Koreju novom supersilom u proizvodima za njegu kože, proglašujući ih oko 12 godina naprednijima u inovacijama kozmetičkih proizvoda od ostatka svijeta. Zašto ta zaljubljenost ?

Jednostavno rečeno, Korejci su jedni od najzahtjevnijih potrošača proizvoda za ljepotu u svijetu. U konkretnom slučaju: jedan od korejskih najboljih dermatologa ispričao je u jednom članku o klijentici s besprijekornim i blistavim tenom, koja je rekla: “Znam da imam savršenu kožu, ali ja želim da mi je ten malo više proziran i poput porculana.” Potom je on podigao ruke i uzviknuo: “Odustajem! Korejske žene imaju standarde koje je nemoguće zadovoljiti.” I dok je ljestvica standarda postavljena ovako visoko, korejska industrija ljepote nastoji održati korak sa željama potrošača.

Povrh toga, korejski potrošači imaju golemu strast za njegom kože, što pak pomaže financiranje opsežnog istraživanja i razvoja. Uz tisuće kozmetičkih brandova, svi se natječu za udio na tržištu, a rezultat je izuzetno konkurentna, nevjerojatno inovativna industrija koja je na čelu svijeta ljepote.

K BEAUTY NJEGA

Korejci su poznati po svojoj blistavoj koži koju postižu prakticirajući jedinstveni režim njege. Rutina K-beauty njege je malo opsežnija nego što ste vjerojatno navikli (uključujući i do 10 koraka ili više), što se može učiniti zastrašujućim. No, mi smo ovdje da K-beauty rutinu objasnimo i raščlanimo, pomažući vam razumjeti korake, kako biste ih mogli prilagoditi svojim potrebama. Sve je u postizanju zdravog sjaja iznutra i, iako za to treba malo vremena, rezultati su dugoročno vrijedni toga. Vjerujte nam!