Baš kao što se kozmetički proizvodi i formulacije razlikuju od države do države, tako se razlikuju i profesionalni tretmani. Nekim ženama je uobičajeno raditi jednom tjedno laserski tretman lica dok je drugima to uobičajeno jednom godišnje.

Isti je slučaj s posjetama dermatolozima. U našim krajevima posjeta dermatologu najčešće zahtijeva planiranje i naručivanje unaprijed, razlozi posjeta dermatologu i tretmani uglavnom se odnose na ozbiljnije problematike poput akni i rozacee, dok su tretmani uglavnom fileri, tretmani laserom i ostalim aparatima.

U Južnoj Koreji dermatolozi su na svakom koraku i nije nimalo neobično posjećivati ih i jednom tjedno.

Uobičajeno je navratiti zbog rješavanja milie, vakumiranja crnih prištića na nosu pa čak i radi nenadanog prištića koji izbije uoči važne večere.

Zbog raširene kulture posjeta dermatološkim poliklinikama, korejski dermatolozi imaju prilike susresti se s puno pacijenata i puno problematika te posjeduju znanja iz iskustva sa tisućama i tisućama pacijenata godišnje.

To je rezultiralo nastankom novih brendova derma-kozmetike koje dermatološke poliklinike baziraju na vlastitom iskustvu, znajući vrlo dobro što djeluje a što ne djeluje na određenu problematiku.

Razvoj derma-kozmetike započeo je prije stotinu godina kada su korejski redovnici izrađivali tinkture za kožu iz biljaka koje su rasle u samostanskim vrtovima.  Proizvodi derma-kozmetike su formulacije za kožnu problematiku koje kombiniraju kozmetiku i dermatološku znanost koristeći biljne derivate. Oni se razlikuju od klasične kozmetike, koja ima tendenciju da koristi više kemijskih sastojaka u formulacijama i često su ih stvorile velike farmaceutske tvrtke.

Trenutno, derma-kozmetika čini samo 3% korejskog tržišta za njegu kože, ali raste 15% godišnje. To je djelomice rezultat njihovih učinkovitih odgovora na specifične problematike kože, kao i na visoku učinkovitost u odnosu na cijenu (obično se prepoznaju po jednostavnoj ambalaži). Drugi razlog zašto derma kozmetika košta manje od luksuznih kozmetičkih brendova je zato što se ne prodaju putem robnih kuća, već se distribuiraju kroz bolnice i klinike, a u novije vrijeme kroz drogerije i ljekarne. U Lily.hr prvi korejski brend derma -kozmetike koji smo predstavili je Jeu’Demeure tvrtke Cellicon Lab. Cellicon Lab je istraživačka kompanija koja se bavi  izučavanjem i stvaranjem novih vrsta peptida metodom molekularnog dizajna. Zahvaljujući vlastitoj proizvodnji peptida njihovi proizvodi sadrže visoke koncentracije peptida uz prihvatljivi trošak odnosno cijenu za korisnika. Ovdje saznajte više o Cellicon Lab., Jeu’Demeure kozmetici s peptidima.

Kako smo u posljednjih godinu dana naučili jako puno o njezi kože i korejskim proizvodima za njegu, isprobali jako puno fantastičnih proizvoda, tako smo se odlučili usmjeriti isključivo na najbolje proizvođače, uglavnom derma- kozmetike i to je razlog iz kojega u Lily.hr više neće biti u ponudi Missha proizvoda osim BB krema koje ćemo zadržati u ponudi. Po istim cijenama otkrili smo značajno bolje i sofisticiranije proizvode a želimo u ponudi imati isključivo najbolje od korejske kozmetike.  Također smo se odlučili za isključivo  proizvode bez parabena, mineralnih ulja i ostalih štetnih sastojaka.